ARAMA SONUÇLARI : 200 adet sonuç bulundu

BÜYÜKŞEHİR’İN KÜTÜPHANELERİNE 2025 YILINDA 2 MİLYON ZİYARETÇİ

BÜYÜKŞEHİR’İN KÜTÜPHANELERİNE 2025 YILINDA 2 MİLYON ZİYARETÇİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin kütüphanelerinde, Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’ın okuyan ve okutan şehir Kayseri vizyonu ile bugüne kadar milyonlarca ziyaretçi sayısına ulaşılırken, 2025 yılında ise kütüphaneler 2 milyona yakın kitapseveri misafir etti.

Vali Gökmen Çiçek’ten Yılın İlk Mesai Gününde Saha Ziyareti

Vali Gökmen Çiçek’ten Yılın İlk Mesai Gününde Saha Ziyareti

Vali Gökmen Çiçek, yılın ilk mesai gününde Hunat Mahallesi’nde esnaf ve vatandaşlarımıza bir araya gelerek sohbet etti. Hunat mahallesi ziyaretinin ardından Vali Gökmen Çiçek, ziyaretini Millet Caddesi ve Kazancılar Çarşısı ile sürdürdü.

KCETAŞ İLE 2025, ENERJİDE DEV YATIRIM YILI OLDU

KCETAŞ İLE 2025, ENERJİDE DEV YATIRIM YILI OLDU

Kayseri ve Civarı Elektrik Türk A.Ş. (KCETAŞ) tarafından 2025 yılında 1,8 Milyar TL yatırım yapılırken, 2026 yılında ise 3 Milyar TL değerinde yatırım planlandı. Türkiye’nin İlk Özel Elektrik Dağıtım Şirketi ünvanıyla, 1928 yılında Kayseri’de kurulan KCETAŞ, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı ve KCETAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’ın öncülüğünde elektrik sektörünün parlayan yıldızı olmaya devam ediyor.

Yeni yılın ilk gününde Kayseri beyaza büründü

Yeni yılın ilk gününde Kayseri beyaza büründü

Kayseri’de yeni yılın ilk gününde etkili olan kar yağışı, kentte kış manzaralarını da beraberinde getirdi. Sabah saatlerinde başlayan yağışla birlikte şehir genelinde beyaz örtü oluştu.

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ’TAN YENİ YILA GECE MESAİSİ

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ’TAN YENİ YILA GECE MESAİSİ

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, yeni yıla girerken polis, itfaiye ve zabıta ekiplerini ziyaret ederek, gece boyunca görev başında olan personelin hem çalışmalarını yerinde inceledi hem de yeni yıllarını tebrik etti.

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ’A YILSONU ZİYARETÇİ YOĞUNLUĞU

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ’A YILSONU ZİYARETÇİ YOĞUNLUĞU

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, çeşitli kurum ve kuruluşlardan gelen misafirleri makamında ağırlayarak şehrin kalkınması ve gelişimi adına önemli görüşmeler gerçekleştirdi.