BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ, YAZA MERHABA DOĞA YÜRÜYÜŞÜ’NDE SPORSEVERLERLE BİR ARAYA GELDİ
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, eşi Dr. Necmiye Büyükkılıç ile birlikte Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü etkinliğinde Kayserililerle bir araya geldi. Başkan Büyükkılıç, yaz mevsimini doğayla iç içe, hareket dolu ve keyifli bir etkinlikle karşılamayı amaçlayan organizasyonda Erciyes manzarası eşliğinde sporseverlerle birlikte yürüyüş yaparak spor ve doğa sevgisine dikkat çekti.


