ARAMA SONUÇLARI : 2 adet sonuç bulundu

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ, ÇİÇEĞİ BURNUNDA DİŞ HEKİMLERİNİN DİPLOMA HEYECANINA ORTAK OLDU

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ, ÇİÇEĞİ BURNUNDA DİŞ HEKİMLERİNİN DİPLOMA HEYECANINA ORTAK OLDU

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi (NNYÜ) Diş Hekimliği Fakültesi’nin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni’ne katılarak mezun öğrencilere diplomalarını verdi. Törende konuşan Büyükkılıç, “Biz yavrularımızı, gençlerimizi çok seviyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden genç dostu şehir ödülünü alan bir belediye başkanı ağabeyleri olarak onlara her türlü fırsatı verme adına da üzerimize düşeni yaptığımızı, yapacağımızı ifade etmek istiyorum” dedi.