BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ, VALİ ÇİÇEK İLE BİRLİKTE BÜNYAN DEĞİRMEN RESTORAN’IN AÇILIŞINI YAPTI
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, restorasyonu Bünyan Belediyesi tarafından tamamlanarak ilçeye kazandırılan Değirmen Restoran’ın açılış törenine katıldı. Başkan Büyükkılıç, restoranın açılış kurdelesini Kayseri Valisi Gökmen Çiçek ile birlikte keserek tesisin hayırlı, uğurlu olması temennisinde bulundu.











