KARTAL KATLI KAVŞAĞI PROJESİNİ İNCELEYEN BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ: “YIL SONUNA TRAFİĞE AÇILACAK”
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri’nin şehir içi ulaşımda en önemli kavşak noktalarından biri olan Kartal Kavşağı’nda hummalı şekilde süren çalışmaları yerinde inceledi. Projede gelinen son duruma dair detaylı bilgi alan Başkan Büyükkılıç, “Seyrinde gidiyor. Kazıklarla ilgili çalışmalar yüzde 75’lere gelmiş durumda. Yılsonuna trafiğe açılacağı yönündeki kanaatimizi sürdürüyoruz “dedi.











