BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ ÖĞRENCİLERİN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU: "HEM ÖĞRENİN HEM EĞLENİN"
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne töreninde öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Öğrencilere karnelerini takdim eden Büyükkılıç, yaz tatilini Büyükşehir kurslarıyla verimli değerlendirmeleri çağrısında bulunurken, öğrencilerin Kaybis istasyonu talebine de anında talimat vererek karşılık verdi.
















